پنج شنبه, ۲۷ تیر , ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵:۰۵

مشارکت الکترونیک

در راستای اجرای مفاد ماده “۹” تصویبنامه شماره ۱۱۲۱۲۸ مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۵ شورای عالی اداری موضوع حقوق شهروندی در نظام اداری با عنوان «حق اظهارنظر آزاد و ارائه پیشنهاد در مورد تصمیمات و فرآیندهای اداری» راهبردهای مشارکت شهروندان در تصمیمات و فرآیندهای اداری سازمان به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت.
۱٫ این اداره کل  کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه¬ها، آیین‌نامه¬ها، دستورالعمل¬ها و ضوابط اجرایی و … را پیش از ابلاغ به مدت ۲ هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می¬نماید.
۲٫ بستر لازم جهت ارائه نظرات شهروندان در خصوص کلیه اطلاعات و اخبار سازمان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فراهم میباشد. این نظرات توسط اداره روابط عمومی جمعبندی و به مراجع ذیصلاح گزارش می‌گردد.
۳٫ شهروندان می‌توانند از طریق پست الکترونیکی  pr@sabt-kr.ir نظرات خود را ارسال نمایند. نظرات واصله توسط دفتر اداره روابط عمومی جمع‌آوری و در اختیار دفاتر مربوطه قرار می‌گیرد.
۴٫ کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه sabt-kr.ir    در منوی انتقادات و پیشنهادات ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند
۵٫ شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۰۳۴۳۱۳۳۲۵۰۰ الی ۱۹ (داخلی – واحد رسیدگی به شکایات) هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را اعلام نمایند.
۶٫ این دستگاه امکان اتصال به وب سرویس استعلام  هویتی را از ۲ روش اتصال از طریق gsb و همچنین از طریق  شبکه دولت در اختیار سایر دستگاه های اجرایی قرار داده است .

-A
+A


میزخدمت الکترونیک