شنبه, ۳ آبان , ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۸:۴۱

جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان منوجان باحضور مدیرکل ثبت احوال استان برگزار شد

تاریخ : ۱۴ آبان ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی ثبت احوال استان کرمان ، روز چهار شنبه ۱۲ آبان ماه سالجاری جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان منوجان باحضور حسین زین الصالحین مدیرکل ثبت احوال استان ، صادقی فرماندار ورییس شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان ،سایر اعضاء و همچنین مدیران ستادی وکارشناسان ثبت احوال استان درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد
دراین جلسه ابتداء حسین زین الصالحین مدیرکل ضمن تشکر از فرماندار بلحاظ حمایت از مجموعه ثبت احوال بویژه بحث تملک زمین وتخصیص اعتبار لازم جهت احداث ساختمان گفت : پیشرف پروژه اززمان شروع خوب است وبایستی با کمک مسئولین منطقه سرعت بیشتری گیرد تا هرچه سریعتر به بهره برداری برسد
درادامه جلسه مدیرکل از زحمات ابراهیم شعبانی رییس ثبت احوال شهرستان بلحاظ پیگیری های بسیار خوب درروند انجام پروژه تشکر کردند
زین الصالحین سپس ضمن تاکید برثبت بموقع وقایع حیاتی گفت : برآورد جمعیت شهرستان منوجان در پایان مهرماه سال جاری ۷۰۲۰۱ نفر بوده که ۴/۵۰% آن زن و۶/۴۹% آن مرد می باشد
زین الصالحین دررابطه با ثبت وقایع گفت : در ۷ ماهه اول سال جاری تعداد ۷۶۷ واقعه ولادت درشهرستان ثبت شده که ۱۲ مورد آن درخارج از مهلت بوده همچنین ۱۴۷ واقعه وفات در این مدت ثبت شده که۲۸ مورد آن نیز خارج از مهلت بوده
ایشان افزود طی ۷ ماهه اول سال ۹۵ تعداد ۳۲۲۷ فقره کارت هوشمند ملی ودر مجموع تاکنون ۵۶۴۴ فقره کارت و همچنین ۱۳۲۱ جلد شناسنامه مکانیزه برای مردم شهرستان صادر گردیده
درادامه جلسه صادقی فرماندار ضمن خیر مقدم به مدیرکل وهیات همراه از زحمات ابراهیم شعبانی تشکر نمودند وگفتند ایشان نیروی پرتلاش وپیگیری است واز مدیران خوب شهرستان است وارتباطات بسیار خوبی با فرمانداری دارد
رییس شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان اظهار داشت فرمانداری وثبت احوال از یک خانواده وزیر مجموعه وزارت کشور هستند وارتباطات ونیاز های تنگاتنگی دارند
صادقی افزود اسناد هویتی مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در حفظ ونگهداری آنها باید بیشتر دقت نمود
وی یاد آور شد ثبت احوال بلحاظ عضویت در هیات اجرایی انتخابات وهمچنین صدور کارت هوشمند ملی وشناسنامه مکانیزه بعنوان ابزار برگزاری همواره مورد توجه هستند
ایشان درپایان خواستار اتخاذ تدابیری لازم بمنظور پیشگیری از معطل شدن پروژه احداث ، افزایش نیروی انسانی اداره ، رسیدگی ویژ ه جهت تعیین تکلف پروندهای فاقدین ورقه شدند وقول مساعد جهت هرگونه همکاری دادند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *