چهارشنبه, ۲۰ آذر , ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸:۴۹

دیدار نماینده پنچ شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل ثبت احوال استان

دکتر احمد حمزه نماینده پنچ شهرستان جنوبی استان  در مجلس شورای اسلامی با حسین زین الصالحین مدیر کل ثبت احوال استان کرمان دبدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی،احمد حمزه در این دیدار اظهار داشت ثبت احوال دستگاهی خد متگذار است و شایسته توجه بیشتری است و خوشبختانه در ادارات ثبت احوال خدمات به نحو مطلوبی  به مردم ارایه می شود.

دکتر زین الصالحین مدیر کل ثبت احوال در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های جاری گفت. در آینده نزدیک با کاربردی شدن کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک ،خدمات در دستگاه های اجرایی با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود و رضایت مردم را در پی خواهد داشت.در ادامه دیدار درخواست کارت هوشمند ملی دکتر حمزه اخذ گردید


همایش مسئولین دفاتر پیشخوان دولت ارایه دهنده خدمات ثبت احوال استان کرمان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی  روز سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ همایش مسئولین دفاتر پیشخوان دولت ارایه دهنده خدمات ثبت احوال با حضور دکتر زین الصاحین مدیر کل و معاونین و مسئولین دفاتر در محل سالن ولایت اداره کل ثبت احوال استان برگزار گردید.

در ابتدای همایش دکتر زین الصالحین مدیر کل ثبت احوال ضمن تبریک دهه کرامت گفت ثبت احوال استان در راستای سیاستهای دولت مبنی بر برون سپاری خدمات  اقدام به واگذاری بخشی از خدمات خود به دفاتر پیشخوان نموده است.ایشان اظهار داشت ثبت احوال یک دستگاه حاکمبتی است و خدمات آن از ویژگی و حساسیت خاصی بر خوردار است  لذا بایستی مسئولین دفاتر  با دقت و نظارت  کافی  در مراحل انجام فرایندها و رعایت قوانین و مقررات کارهای خود را عاری از خطا  انجام بدهند ایشان با اشاره به اینکه در ثبت احوال  ملاک کارها تکریم مردم است گفت همایش امروز برای تعامل بیشتر تشکیل شده و قطعا با هم اندیشی و تعامل است که خدمت به مردم با سرعت و دقت انجام می شود در این گردهمایی معاونین مدیر کل نیز به بیان مسایل  حوزه کاری خود پرداختند و در ادامه مسئولین دفاتر پیشخوان به طرح دیدگاههای وسوا لات خود پرداختند.


بازدید مدیر کل از اداره ثبت احوال شهرستان جیرفت

به گزارش روابط عمومی روز پنج شنبه ۲۱ تیر ماه، حسین زین الصالحین مدیر کل ثبت احوال به اتفاق تنی چند از مدیران ستادی  از اداره ثبت احوال شهرستان جیرفت بازدید نمود.

ایشان در این بازدید به حفظ و نگه داری اسناد هویتی تاکید و گفت انتظار می رود با تعامل و همکاری کارکنان و رییس اداره سهمیه کارت هوشمند و شناسنامه اجرایی شود.

در ادامه مهدی رضانژاد رییس اداره ثبت احوال شهرستان جیرفت و سایر کارکنان نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

در پایان با اهداء هدیه از زحمات رییس و کارکنان تقدیر و تشکر بعمل آمد.



دیدار مدیر کل با معاون سیاسی اجتماعی فرماندار عنبرآباد

به گزارش روابط عمومی در ادامه برنامه های سفر مدیر کل ثبت احوال استان به شهرستان عنبرآباد، دکتر زین الصالحین به اتفاق جمعی از مدیران ستادی و رییس اداره با حضور در فرمانداری عنبرآباد با یحیی یوسفی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری عنبر آباد دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان در این دیدار اظهار داشت ثبت احوال دستگاه حاکمبتی است که از بدو تولد تا پایان حیات همراه مردم است.

وی تصریح کرد ثبت وقایع حیاتی ابزاری است برای مدیران ارشد تا بتوانند برنامه ریزی کامل و جامعی برای جامعه داشته باشند. ایشان در ادامه به پروژه کارت هوشمند ملی و کابردی شدن آن اشاره و خواستار حمایت مجموعه فرمانداری در خصوص اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این زمینه شد.

سپس یوسفی معاون سیاسی فرماندار ضمن تشکر از ارایه خدمات شایسته توسط مجموعه ثبت احوال به مردم گفت ضرورت و کار ثبت احوال به لحاظ مسایل هویتی بسیار حساس و نقش ثبت احوال در تولید آمارهای بروز به عنوان پایه و اساس تصمیم گیری ها بسیار حایز اهمیت است.

در این نشست پیرامون وضعیت اداره و ساختمان در حال ساخت  اداره نیز مذاکره و تعاملات خوبی صورت پذیرفت.


بازدید مدیر کل از اداره ثبت احوال شهرستان عنبر آباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان کرمان، حسین زین الصالحین مدیر کل روز پنج شنبه ۲۱ تیر ماه با سفر به شهرستان عنبرآباد به اتفاق مدیران ستادی از اداره ثبت احوال این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان چگونگی ارایه خدمات قرار گرفت.

دکتر زین الصالحین از بخش های مختلف اداره و ساختمان در حال ساخت بازدید نموده و جهت انجام هر چه بهتر فعالیت ها و ارایه خدمات مناسب به مردم توصیه هایی در خصوص ثبت بموقع وقایع حیاتی، تعامل با مسئولین شهرستان و بروز رسانی ثبت نام کارت هوشمند ملی و صدور شناسنامه مکانیزه بیان نمود.

در ادامه علیرضا سعیدی رییس اداره ثبت احوال شهرستان عنبر آباد و سایر کارکنان نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

در پایان با اهداء هدیه از زحمات رییس و کارکنان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 


بازدید سرزده مدیر کل درآغازین ساعت شروع بکار اداره ثبت احوال شهرستان کرمان

به گزارش روابط عمومی ثبت احوال استان کرمان روز سه شنبه ۱۹ تیر ماه ۹۷ در آغازین ساعت شروع بکار اداره ثبت احوال شهرستان کرمان دکتر زین الصالحین مدیر کل با حضور در اداره از ورود بموقع کارکنان  راس ساعت مطلع گردید و با همکاران

در زمینه کاری و ارائه  خدمات به ارباب رجوع و دیگر امورات به گفتگو پرداخت .در پایان دستوراتی در زمینه تسهیل در امور ارباب رجوع و میز خدمت صادر نمود.


دیدار مدیر کل با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان

به گزارش روابط عمومی ثبت احوال استان کرمان روز چهارشنبه، ششم تیر ماه دکتر زین الصالحین مدیر کل با حضور در دفتر دکتر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با وی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار ابتدا مدیر کل ثبت احوال استان گزارشی از وضعیت پروژه های عمرانی احداث و تجهیز و همچنین صدور کارت هوشمند ملی در سطح استان اراِئه داد.

در این دیدار جعفر رودری ضمن تشکر از خدمات ارائه شده آمادگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را برای همکاری با ثبت احوال استان اعلام کرد.


نشست هفته امید و سختکوشی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی نشست  هفته امید و سختکوشی  در محل سالن ولایت اداره کل ثبت احوال استان کرمان برگزار گردید.

مدیر کل ثبت احوال در این نشست ضمن گرامیداشت هفته امید و سختکوشی و نامگذاری این هفته با این عنوان از سوی سازمان

اقدامی شایسته دانست  و گفت امید و سختکوشی و اهتمام به تلاش و کوشش در بین کارکنان ثبت احوال استان  با مجاهدت و سعی فراوان در جهت خدمت رسانی به آهاد مردم به وضوح مشاهده میشود.

دکتر زین الصالحین اظهار داشت امروز حرکت به سمت توسعه  با تلاش و سختکوشی تک تک کارکنان  ثبت احوال استان  اتفاق

افتاده و یکی از برجسته ترین خصلتها ارزش امید داشتن و سختکوشی در کارها  که باعث رسیدن انسان به کمال و ماندگاری خواهد شد.

مدیر کل در پایان  با دعای خیر  از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامتی برای همکاران نمود.


جلسه شورای معاونین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی جلسه شورای معاونین در سالن ولایت اداره کل ثبت احوال استان کرمان برگزار گردید.

در این جلسه اعضای شورای معاونین به ارائه گزارش و عملکرد حوزه کاری خود پرداختند ودر ادامه دکتر زین الصالحین مدیر کل  ضمن تشکر از زحمات کارکنان  گفت تشکیل جلسات کارشناسی حوزه های مختلف و ادارات ثبت احوال تابعه باید جز برنامه مدون روءسا قرار گیرد و با تعامل و همفکری در اصلاح فرایند و ارائه خدمات بهتر تلاش و سختکوشی داشت در پایان جلسه تصمیمات مفیدی اتخاذ گردید.


-A
+A


میزخدمت الکترونیک